Social media, warto promować na nich własną firmę? + schemat działania

Wiele to osób, które otwiera swój lokalny biznes, a może e-commerce zastanawia się, jakie dają mu możliwości social media i ich promocje. Wiele osób też się, wciąż zastanawia czy jednak jest, warto, promować tam właśnie swoją firmę skoro i tak jest już tak naprawdę pełno osób promujących swój biznes lokalny, czy też e-commerce. Mnóstwo osób też i nie jest tak naprawdę zainteresowaną taką o to promocją.

Co jest tak naprawdę ogromnym błędem w prowadzeniu marketingu?

Jak pokazuje nam wiele to badań, dotyczące biznesów z artykułami, czy też i usługami dla ludzi, którzy mają nie mniej niż lat 15 do maksymalnie 40 roku życia najlepiej się to sprawdzi. Dlatego, też takie social media, wówczas będą na pierwszym miejscu. Dlaczego? Social media rosną z roku na rok coraz bardziej. Wiele osób jest tak naprawdę zmuszona posiadać Facebook’a przez sprawy biznesowe, czy też i przez pracę, w której pracują. Dlatego też jest takie poparcie. Sam Facebook gromadzi grube miliony użytkowników z samej Polski.

Dlaczego, więc niektóre osoby myślą, że marketing na social media się nie opłaca?

Proste pytanie prosta odpowiedź wiele osób myli się, że jak na danym Facebooku czy innym social media jest wiele firm reklamujących te same, czy też bardzo podobne artykuły i są dłużej a też i mają, więcej pieniędzy na reklamy są, silniejsze a taka firma nie ma jak zaistnieć. Naprawdę jest to duży błąd.

Prawda o social media

Nie potrzebujesz tak naprawdę bardzo dużych nakładów finansowych. Naprawdę nie trzeba posiadać ponad 2.000 złotych na jeden post reklamowy na Facebooku. Wcale tak nie jest. Teraz przedstawimy wam schemat, który wam pomoże, zrozumieć, na czym polega, dobra kampania reklamowa na każdym rodzaju social media z postami. Dokładny opis funkcjonowania stron typu facebook, czy instagram znajdziesz we wpisie czym są portale społecznościowe.

Schemat działania na social-mediach

Mnóstwo osób myśli, że promowanie postu na Facebooku, Twitterze, czy też Instagramie da tylko, wtedy radę, kiedy będzie duży nakład. Nie! Tak to nie jest, poniżej przedstawiamy wam schemat.

  • Opis krótki na 120-150 znaków, który zawiera najważniejsze elementy danego produktu, czy też i usługi, wraz z elementami zalet.
  • Geotag. Tutaj tak naprawdę to zadziała tylko na Instagramie, ale warto o niej wspomnieć. Można na Instagramie dodać geotag. Najbardziej popularny to zaznaczyć Polska, ale można dodać swoje miasto, w której jest Twoja firma. Warto go dodać, ale pamiętaj, że geotag sprawdzi się tylko na Instagramie.
  • Tagi. Tagi są najbardziej popularne na Instagramie, czy też Twitterze, ale jednak Facebook też coraz bardziej na nie zwraca uwagę, dlatego warto dodać minimum 5-10-20 tagów ze swojej niszy. Dokładniej:
    • Od 2 do 5 tagów na Facebooku.
    • Od 5 do 10 tagów na Twitterze.
    • Od 10 do 20 tagów na Instagramie. Tak można tam dodać 30, jednak najlepiej przyjmuje się od 10 do 20 tagów.
  • Zdjęcie. Wysokiej jakości zdjęcie przedstawiające daną usługę produkt, czy też i ciekawe zdjęcie z Twojej niszy doda tutaj popyt i podpowiedź dla algorytmów, że warto je promować wyżej.
  • Link przekierowujący do danej usługi, czy też produktu. Nie warto dodawać link do całej Twojej strony/sklepu, a do konkretnego promowanego produktu, czy też i usługi.-

Działając, na takiej o to zasadzie na pewno polepszysz, swój start i nie będziesz potrzebował dużego nakładu finansowego, aby zapewnić sobie coraz to wyższe zasięgi!